Αγαπώ σημαίνει δίνομαι!

Αγαπώ σημαίνει δίνομαι! Δίνω τον εαυτό μου, όχι απλά ένα κομμάτι του! Δίνω όλα όσα έχω, όλα όσα είμαι...
Αγαπώ σημαίνει δεν θέλω να σ' αλλάξω. Σε δέχομαι όπως είσαι. Με κάθε ελάττωμα μα και προτέρημα σου.
Αγαπώ σημαίνει δεν βάζω το εγώ μου πάνω από σένα. Γιατί στην αγάπη δεν χωράνε εγωισμοί.
Αγαπώ σημαίνει παραδίδομαι! 




Πολλές φορές μπερδεύουμε την αγάπη με τον έρωτα ή τον πόθο. Το κάθε συναίσθημα έχει την δική του χαρά και το δικό του ειδικό χώρο στη ζωή μας.
Ο έρωτας σε κάνει να "μεθάς". Ο πόθος φέρνει λαχτάρα. Η αγάπη τα χωρά όλα μέσα της και αναζητά επίμονα εκείνο το "Για πάντα". 
Η συντροφικότητα που η αγάπη φέρνει είναι εκείνη η αίσθηση της ασφάλειας του μοιράζομαι.
Η αγκαλιά του συντρόφου σου, που σε κλείνει μέσα και δεν χωρά τίποτα μέσα.


Αγαπώ σημαίνει είμαστε δυο καρδιές, με έναν χτύπο: της αγάπης μας! 
one plus one= αυτό είναι αγάπη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλλάζει ο άνθρωπος;

Τι κάνει ένα ζευγάρι ευτυχισμένο;

Μοναξιά ή τιμωρία;