Αληθινή ιστορία αγάπης...

Μια τέλεια ιστορία αγάπης...για μένα η δικιά μου βέβαια. Είμαι σίγουρη ότι και για σας η δίκη σας ιστορία είναι η καλύτερη. Για μένα ξεκίνησε πριν δέκα χρονιά, ένα ωραίο καλοκαίρι σε ένα ωραίο ελληνικό νησί. Μπερδεμένη εκείνο το διάστημα δεκτικά να φύγω ταξίδι με δυο φίλες μου. Άφησα το μπαμπά μου και την χώρα μου πίσω(αχ ξέχασα να σας πω ότι δεν είμαι Ελληνίδα οπότε συγγνώμη και για κάποια λάθη) και έφυγα με μίση καρδιά. Δεν είχα διάθεση… που να ήξερα τότε.



Μετά από μια εβδομάδα από μουσεία, Ακρόπολη, παράλιες , φτάσαμε στην ωραία Κρήτη. Τι πιο ωραίο; Όμως είχα κουραστεί , το γκρουπ ήταν βαρετό και εγώ ήθελα ησυχία. Χωρίς να σας δώσω πολλές λεπτομέρειες ένα μεσημέρι όταν κάναμε βόλτα των είδα και με είδε στο δρόμο. Μας χαιρέτησε και μας έπιασε την κουβέντα. Στην αρχή μου φάνηκε παράξενο άλλα μετά μια φίλη μου μου είπε ότι μαζί με των αγόρι της είχαν μιλήσει μαζί του και γνωριζόταν ήδη. Μπορεί να μην το πιστέψετε άλλα έτσι ξεκίνησε η ιστορία μας. Πολλά ταξίδια μέχρι να αποφοιτήσω από το πανεπιστήμιο και 2 μήνες μετά παντρευτήκαμε.

Από την πρώτη στιγμή ήξερα ότι είναι ο άντρας της ζωής μου και όπως αποδείχτηκε μετά ήταν αμοιβαίο. Η ιστορία μας συνεχίζετε και μαζί με τα δυο αγοράκια μας είμαστε μια ευτυχισμένη οικογένεια. Περάσαμε πολλά και δεν είναι αρκετό να ξεφυλλίσω όλη την ιστορία μας αυτή τη στιγμή. Τόσα όσα δεν φανταζόμουν πότε και όσα άλλη δεν ζουν σε μια ολόκληρη ζωή. Άλλα μας έχουν κάνει πιο δυνατούς και πιο δεμένους …σαν ένα. Όσο κουρασμένη να είμαι, οτιδήποτε μας συμβεί ξέρω ότι είναι το άλλο μου μισό. Είναι ο φίλος μου, η οικογένεια μου, το στήριγμα μου …το "είναι" μου. Δεν θα άλλαζα τίποτα. Δεν θέλω τίποτα περισσότερο …μόνο να είμαστε καλά για να μεγαλώσουμε τα αγγελούδια μας. Έχω ότι ονειρεύτηκα.

Εύχομαι και σε εσάς τους ελευθέρους να σας συμβεί κάποια στιγμή. Τότε θα με καταλάβετε.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αλλάζει ο άνθρωπος;

Τι κάνει ένα ζευγάρι ευτυχισμένο;

Μοναξιά ή τιμωρία;